2011. november 6., vasárnap

naše rodina





Tyto waldorfské manášci jsou nejlepší pro malé ručičky. Ideální  do dlane, a pro modelování rodiného života. Na panenky byl použit pouze přírodní materiál. Jsou naplneny  jáhly kvůli zátěži aby pěkne stály- a zbytek ovčí vlnou. Jsou 10, 14, 17 cm velké.

családunk:
Ez a babacsalád az állóbábok alapötletéből készült, mert szerettem volna ha a babaházhoz még kicsi gyerekek is modellezhetnék a családi életet, a hétköznapi eseményeket. Elsőként a mi családunkat készitettem el. Méretük miatt jól markolható, stabilan állítható figurák. Természetes anyagokból készültek, testüket kölessel és gyapjúval tömtem. Méretük 10, 14, 17 cm.









Nápad na panenky jsem dostala už v létě. Po udělání hlaviček mi je Kamilka sebrala, a hraní bylo v plném proudu. Zde mám vyfocení jak si hrala přes leto, a privní setkání s panenkou Kamilkou.

Igazából már nyár elején elkezdtem késziteni a babákat, csak rögtön a fej elkészülte után használatba kerültek. Nem birtam ellenállni, Kamilka mindig "az egész család"-dal szeretett volna játszani. Ezek után nagy feladat volt befejezni: aggódtam hogy a kész bábokkal is ugyanolyan elmélyülten és örömmel fog-e játszani.
A siker teljes, azért megörökitettem a nyári verziót játék közben és az első találkozást a Kamilka figurával.






3 megjegyzés:

  1. Překrásná a moc roztomilá stvoření. Co bych za to dala mít je jako dítě na hraní. Působí živě jako kamarádi ze země skřítků. A dovedu si představit kolik práce se za nimi skrývá.

    VálaszTörlés
  2. ¨¨¨¨¨¨¨¨¨*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨¨*♥*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨***o***
    ¨¨¨¨¨¨**o**♥*o*
    ¨¨¨¨¨**♥**o**o**
    ¨¨¨¨**o**♥***♥*o*
    ¨¨¨*****♥*o**o****
    ¨¨**♥**o*****o**♥**
    ¨******o*****♥**o***
    ****o***♥**o***o***♥ *
    ¨¨¨¨¨____!_!____
    ¨¨¨¨¨\_________/¨¨

    Joyeux Noël et heureuse année 2012 à toi et tous les tiens!

    VálaszTörlés